پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

پشت‌پرده غیبت جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان

  • کد خبر: ۲۱۴۲۶۰
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
پشت‌پرده غیبت جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان
جواد نکونام به دلیل اینکه مجبور نباشد به سوالاتی درباره اختلافش با علی خطیر پاسخ دهد از حضور در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان خودداری کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر برد بزرگی مقابل سپاهان به دست آورد و موفق شد جایگاهش را در صدر جدول محکم کند.

برد استقلال مقابل سپاهان در شرایطی حاصل شد که شاید بسیاری منتظر تساوی این دو تیم بودند، اما چنین نشد و استقلال در نهایت به بردی بزرگ دست یافت تا برای رسیدن به قهرمانی لیگ بیست و سوم امیدوارتر از هر زمان دیگری باشد.

جواد نکونام، اما در این بازی از حضور در نشست خبری بعد از بازی خودداری کرد. هرچند که سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی نیز حضور نداشت، اما انتظار می‌رفت در نشست بعد از بازی حضور یابد که چنین نکرد.

دلیل غیبت نکونام از سوی نزدیکان به سرمربی آبی‌ها خودداری از پاسخ درباره اختلاف با علی خطیر عنوان شده است. نکونام به نشست خبری بعد از بازی با سپاهان نیامده تا احیانا اگر با سوالی پیرامون این ماجرا مواجه شد، ناچار به پاسخگویی نشود.

البته طبق قوانین اصحاب رسانه موظف هستند در نشست خبری بعد از بازی فقط سوالات مربوط به بازی را بپرسند، اما معمولا این قاعده زیرپا گذاشته می‌شود و فضا به سمتی می‌رود که سوالات حاشیه نیز پرسیده می‌شود.

نکونام بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اظهارات تندی علیه خطیر انجام داد و در نشست خبری بعد از بازی طوفانی از جملات ضد خطیر به پا کرد، اما این بار او ترجیح داد از صحبت علیه خطیر خودداری کرده و فضا را به نوعی به سمت آرامش سوق دهد.

شاید سرمربی استقلال به این باور رسیده که با وجود همه مشکلاتی که میان خودش و خطیر وجود داشته از ابتدای فصل با بحران‌های زیادی مواجه بوده، بهتر است که در چنین شرایطی آرامش پیشه کند  و اجازه ندهد مسائلی از این دست کانون تیمش را سست کند.

احتمالا نکونام این رویه را تا زمانی که جایگاه تیمش در صدر جدول محکم شود، ادامه خواهد داد. حال اینکه سرمربی تیم ملی بعد از ثبات در صدر جدول دوباره علیه خطیر جملاتی را به زبان آورد، روشن نیست، اما نزدیکان به نکونام معتقدند که او دیگر علیه خطیر مصاحبه نخواهد کرد تا فصل به پایان برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->